luni, 21 septembrie 2020

In Piatra Mare pe nemarcate,16.09.2020

 O plimbare dupa ciuperci,singura prin Piatra Mare,pe vai si muchii mai putin umblate de turisti sau chiar deloc mai mult de culegatorii de ciuperci din zona.Am urcat de la Dambu Morii pe Drumul Familiar din care am luat-o pe prima vale la stanga pana aproape sus de muchia Poteca Tiganilor ,apoi am traversat valea pe muchia spre Drumul Familiar pe care am coborat in drumul de mai sus mentionat.Am urcat pe Familiar in sus si l-am gasit pe Gica prin padure,cauta si el ciuperci.Impreuna am mai urcat un pic ,am traversat valea paraului Daschia si am urcat pe vechiul drum de cabana pana intr-o sea unde e locul in care se intersecteaza mai multe poteci.Aici am mai ajuns tot vara asta urcand din Valea Sipoaia si am coborat la stanga pe muchie direct la intrarea in Drumul Familiar in Valea Daschia.Acum vom urca pana in primul varf o panta impresionanta care la coborare nu a fost deloc usoara.Deci revenim in sea de unde pe o peteca scurta dar in panta mare cocoram in Valea Sipoaia langa casuta de la tiroliana.














































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...