joi, 3 septembrie 2020

Manastirea,Grota si Lacul Casian(Dobrogea)2020

Ultima zi de vacanta,am plecat din Cheile Dobrogei spre Targusor si apoi spre Gura Dobrogei.La Targusor pe un drum prafuit ne-am indreptat spre Manastirea Casian situata pe platoul Cheilor Dobrogei.Am intrat in biserica,marea majoritate a enoriasilor nu purtau masca asa ca am iesit rapid afara.Caldura foarte mare,ingrozitoare.Am coborat pe o poteca si apoi pe trepte de lemn pana la Grota deasupra Lacului Casian.De aici am revenit la Targusor de unde am plecat spre Gura Dobrogei la o alta manastire.

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...