sâmbătă, 17 august 2019

BUCEGI-MORARU (Rapa Zapezii si Valea Adanca),14.08.2019

O plimbare pana pe Valea Morarului de unde am urcat pe Rapa Zapezii ,apoi pe Valea Adanca pana la a doua saritoare .Am plecat din Busteni cu George de la Caminul Alpin pe traseul spre Pichetul Rosu,traseu lung,pe o caldura naucitoare ,noroc ca am urcat tot prin padure.Era mult mai scurt daca aveam posibilitatea de a ajunge la Gura Diham cu o masina.La intoarcere asta s-a si intamplat spre norocul nostru,am coborat la Gura Diham unde am prins ultima cursa spre gara.La gara nu am mai avut acelasi noroc am asteptat circa 2.30 ore(toate trenurile au avut interzieri) pana am urcat in tren spre Brasov.Am avut timp suficient sa mananc o iahnie de fasole langa gara,ceea ce se intampla de cate ori ajung in Busteni cu trenul!








 Acele Morarului vazute din Poiana cu Urzici.In partea dreapta se vede Valea Adanca.

 Acele Morarului vazute din Valea Morarului.
 Intrarea in Valcelul Tancurilor.
 Valcelul Tancurilor.
Urca pe firul Rapei Zapezii.

Aici renunt la a mai urca pe firul valcelului plin de bolovani uriasi si ies deasupra lui pe partea dreapta printre niste jnepeni uriasi foarte desi ,calcand pe crengile  ce se balansau deasupra unor gropi uriase.De cadeam acolo nu stiu cum mai ieseam !:)))
 Pe Rapa Zapezii la deal .
 Bucsoiu Mic sau Creasta Balaurului cu varful Timbalu la intrare.




 Intrarea in Rapa Zapezii.







 Spre Timbal.




 Rapa Zapezii.
 Rapa Zapezii ,aici in stanga cu bolovani iar in dreapta dupa stanci e Valea Adanca.
 Aici se bifurca Rapa Zapezii ,pe partea dreapta e Valea Adanca.

 Perete ce desparte Rapa Zapezii de Valcelul Tancurilor.
 Pe o brana spre Valcelul Tancurilor.
 Eu pe o brana a Rapei Zapezilor .Voi traversa valea pe langa petecul de zapada pe dreapta din poza de mai sus si voi intra pe Valea Adanca.Aceasta traversare nu a fost prea prietenoasa,noroc cu betele ,le infigeam in pamant si sprijineam piciorul in ele.
 De aici pe Valea Adanca in sus!









 Ne indreptam spre prima saritoare din Valea Adanca.
 Saritoarea cu fereastra.George a iesit pe ferestra eu am urcat pe partea stanga!


 Deasupra primei Saritori,cea cu fereastra.


 Sa incerc sa urc....mai bine ,nu!Poate data viitoare!

 A doua Saritoare a suferit modificari intre timp.In urma cu ceva ani ,accesul pe dreapta era facilitat de gliile innierbate in trepte ,acum au fost spalate ,a ramas aici un adevarat derdelus alunecos,stanca e friabila,nu ai prize la o urcare libera!




 In varful Timbalului am depistat un chip uman ,eu l-am numit Mosneagul din Timbal.De jos din Poiana cu Urzici nu se vede.
 Jos cabana Coltii Morarului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...