joi, 15 iunie 2017

Pe dealul Lempes (asfintit de soare),12 iunie 2017.

O plimbare cu Gica pe Lempes dupa fragute(nu erau coapte inca ) si pentru imagini cu  asfintitul soarelui.Am gasit un grup de parapantisti ,care se ,,luptau ''cu vantul si cu parapantele, incepatori fiind ,ceea ce a reprezentat un adevarat spectacol al serii.Dealtfel am gasit multe specii ale florei spontane atat de diversificata a acestui loc,ce-si merita pe deplin titulatura de rezervatie naturala.


 Salvia verticillata( urechea porcului).
 Leonurus cardiaca- Talpa gastei.
 Corcodusele se maresc pe zi ce trece.
 Stachis recta.
 Clinopodium acinos.



 Inula hirta.
 Nepeta nuda.
 Campanula sibirica.

 Orombache.

 Silene vulgaris.
 Melampyrum arvense( graul prepelitei).
 Cytisus sp.
 Lembotropis (Cytisus) nigricans.
 Allium sp.probabil.


 Brasovul vazut de pe Lempes.

 Sacele in departare.
 Ciucasul se zareste in partea stanga.
 Harman.




 Piatra Craiului la asfintit.

 Postavarul.

 Magura Codlei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...