miercuri, 14 iunie 2017

In Leaota la rhododendron.10 iunie 2017.

O tura in Leaota organizata de Liviu la care au participat cateva persoane pentru prima data la o iesire pe munte,tura pentru a admira rhododendronul inflorit.Grupul format din zece persoane,destul de numeros,eu nu prea merg in grupuri mari,prefer grup de maxim 4-5 persoane,urca din Valea Bangaleasa pe Culmea Barbuletul pana in Dudele Mici.Traseul destul de lung dar accesibil ,mai usor decat cel pe care vom cobori din vf.Bucsa tot in Valea Bangaleasa.Ajunsi in Dudele avem surpriza sa gasim portiuni cu rhododendroni infloriti mult mai mici decat anul trecut cand tot muntele era rosu.Se vede ca vremea capricioasa l-a afectat ,multe tufe au frunzele rosii,uscate.La ora 15 eram deja in Valea Bangaleasa ,incheiasem tura !



 Dactylorhiza maculata.
 Corallorhiza trifida.Intalnita azi in premiera.








 Grupul nostru de azi ,zece la numar.
 Coboram din Dudele spre Bucsa.
 Aici ne-am intalnit cu un alt grup tot din Brasov ,amici de drumetii sau  Fb.
 Vf.Lancia (Bucegi) cu care am o problema ...Uit numele lui ,adesea.



 Spre vf.Bucsa.



 Strunga Mica si vf.Tataru (Bucegi).







 Varful Bucsa.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...