luni, 12 septembrie 2016

BUCEGI (Valea Horoabei),4 sept.2016

O frumoasa tura in Bucegi cu Viorica,Marius si Gica inceputa in Valea Horoabei ,continuata cu urcarea pe Coltii Tapului (pe creasta )pana pe Vf.Coltii Tapului unde s-a ridicat o cruce de curand,de aici inapoi pe creasta pana in Saua Strunga, la  refugiu cativa tineri lucrau de zor la renovarea lui,apoi am coborat la Padina unde aveam lasata masina.


 Lacul Bolboci.
 Podul cu Florile,un loc unde trebuie neaparat sa ajungem !














 Aici urcand la lanturi un fluture a poposit pe mana mea stanga (antebrat) si n-avea de gand sa mai plece,astfel ca am ramas un pic surprinsa de momentul inedit!



 Aici intram in canion ,pana aici am admirat cateva cascade ,am trecut prin niste mici arcade si am urcat cateva pasaje mai dificile ajutati de lanturi.









 Un prim obstacol serios iesit in cale.Stanca e foarte alunecoasa,tocita si nu aici nicio priza de care sa te prinzi.Era un lemn pe care-l tot rasuceam in mana si nu gaseam o pozitie in care sa-l asez pentru a ma ajuta de el,asa ca l-am abandonat si m-a tras Viorica ,astfel am iesit deasupra.Aici chiar se impune un lant,ceva !













 Un al doilea obstacol mai serios;dupa ce am urcat cu grija am observat ca se putea urca pe stanga fara probleme.Eu am urcat pe dreapta bolovanului si pana aici (foto)iar de aici a fost mai dificil ca n-aveam de ce sa ma tin ,simteam ca o sa alunec la vale.























 Aici am facut popas ,am mancat si ne-am odihnit ,iar Mita si-a dezmortit picioarele coborand din rucsac.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...