vineri, 16 septembrie 2016

Pe Strungile Mari si Coltii Tapului in BUCEGI,4 sept.2016.

Urcand prin Valea Horoabei am ajuns sa exploram in amanuntit Coltii Tapului  si Strungile Mari ce compun in mare parte abruptul vestic (branean) al Bucegilor.Am descoperit de acolo de sus o lume fantastica a stancariilor asa cum nu-mi imaginam vazandu-i de la distanta din Moieciu de Sus.I-am batut de la un capat la altul iar frumusetea si salbaticia lor reiese din imaginile ce urmeaza.




O mice sa intre Strungile Mari si Coltii Tapului.









Varful Strungile Mari.
Vf.Coltii Tapului.






Valea Horoabei,Culmea Batrana si Babele in departare.
Valea Horoabei ,pe unde am urcat noi.
In stanga Valea Horoabei.

Saua Tapului si Vf.Batrana.


Vf.Coltii Tapului.



Pe Vf.Coltii Tapului 2168 m.

Pe Coltii Tapului,vedere spre Muntele Strungile Mari.









Vf.Strungile Mari, 2089 m.


Strungile Mari.





De pe Strungile Mari spre Strungile Mici ,1988m.
Spre Coltii Tapului.

Spre Vf.Tataru1998m ,al treilea.


Hotel Pestera.

Saua Strunga ,1909 m si refugiul recent renovat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...