luni, 16 mai 2016

In Piatra Mare pe Bolnoc,11mai 2016.

O zi de primavara capricioasa a acestui an,printre ploi, am urcat cu Viorica pe Bolnoc deoarece ea vroia sa culeaga muguri de brad.Muguri de brad am gasit dar erau foarte mici,am cules ,surpriza placuta a fost de a gasi aici frumoasele orchidee de care nu stiam ,pe care chiar le cautam.Vazand ca nu ploua ne-am decis sa urcam spre cabana,dar nu pe traseu marcat ,ci direct prin padurea deasa.La intrare in padure se vedea o poteca dar mai sus era tot mai neumblata ,cred ca era o poteca facuta de animale prin aceasta jungla,ne aplecam pe sub crengi sa putem inainta  pe o panta ca abia ne tineam pe picioare ,noroc cu multele crengi de care ne tineam sa nu alunecam la vale.Tot atingand crengile pe mana mea a poposit o capusa !Am urcat noi asa,cam o jumatate de ora si nu mai ajungeam la poteca (drumul) ce urca din Baciu.Am cam sfeclit-o la gandul ca nu ajungem in poteca ,de intors la vale nu era chip.In final am ajuns la padurea de pini si poteca era la cativa metri de noi.Eram acum pe drumul cel bun,relaxate.De aici ajungem sub telescaun ,facem un popas,mancam si vin cativa stropi de ploaie.Urcam pe sub telescaun iar de aici la cabana,renuntam sa urcam in varf din cauza norilor amenintatori.La cabana facem un popas ,ploua in Postavaru,asteptand sa vedem ce face vremea.Nu aveam pelerina doar o folie de supravietuire si saci de nylon.Coboram apoi pe traseul marcat TR prin padure ,un traseu foarte frumos ce traverseaza doua vai si ajungem la Telescaun sub Bunloc de unde plecasem.
Bucegii inca inzapeziti.
Darste.
Orchis mascula.


Orchis mascula.

Cam asa arata ,,poteca'' nemarcata.

Postavarul
Piatra Mare (stanga) si cabana.
Cabana Sava.Aici gasiti lapte si branza de capra.
Bucegii si Postavarul.
Ciupercute timpurii.






Pe acolo am urcat .Mai jos ,traseul urmat de noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...