sâmbătă, 7 februarie 2015

Noua-Piscu Lung,1.02.2015.

Tura prin Postavaru plecand din cartierul Noua-Brasov pe un traseu nou pentru mine cat si pentru Liviu,pe Piscul Lung ,marcat cu TG ce ajunge in Culmea Crucuru Mic.Mai avusesem o tentativa de a urca pe acest traseu cu ceva vreme in urma dar era acoperit cu gheata si am renuntat.Acum i-a venit vremea ...Mai jos am marcat cu rosu traseul facut.Deci plecand din Noua,am urcat pe Piscul Lung ,apoi Crucuru Mic ,am coborat pe Kermen de unde am ajuns in Valea Putreda si apoi prin Valea Plopilor inapoi in Noua de unde plecasem initial,asa ca am inchis cercul.De mentionat ca doar cu o zi in urma in Brasov a batut un vant puternic care a smuls din radacini multi copaci ,ceea ce se va vedea si in pozele ce vor urma.




























Aici intalnim BA care vine din Darste pe culme si urca in Postavaru.




















Vom cobora pe CG pe Kermen.










La Anvon.


































 Vom urma Valea Putreda apoi Valea Plopilor pana in Noua ,de unde plecasem cu circa 4-5 ore in urma ,astfel incheind un traseu inedit care mi-a placut mult,parte din el fiindu-mi cunoscut doar ca nu-l mai facusem iarna.Ii multumesc lui Liviu ca a avut amabilitatea sa ma insoteasca in aceasta tura !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...