sâmbătă, 14 februarie 2015

Piatra Mare(vulpea si cucuveaua)4 nov.2014.

Am ajuns la Dambu Morii pe noul drum forestier ce pleaca din cartierul Noua ,intr-o frumoasa zi de toamna tarzie si calda, cu amicii mei de drumetii Gica si Bogdan.Am urcat si traversat toate poienile ce marginesc pe dreapta Valea Sipoaia si ne-am oprit in ultima ,langa o coliba .In aceasta poiana am zarit si chiar fotografiat o cucuvea ,apoi la masa fiind ne-am trezit cu o vulpe flamanda langa noi.Am coborat apoi si am traversat valea urcand spre Poteca Tiganilor ,loc unde culeg eu toamna ciuperci.

 De aceasta data am fost tare norocoasa ,am vazut multe animalute;o veverita jucausa ce-si facea provizii pentru iarna.

 Amanita muscaria,pe cat de atractiva pe atat de ,,mortala''!

 Ultima poiana si cea mai mare si frumoasa,locul unde am facut popas si unde am intalnit cucuveaua si vulpea.

 Inca se mai gasesc ciuperci prin iarba.

 Cucuveaua a fost momentul zilei;n-o mai vazusem in libertate pe aceasta pasare.Cred ca am umblat dupa ea aproape o ora,cand ma apropiam de bradul in care era,zbura in altul...

 Ajunsi la coliba ,ne-am asezat la masa si ne pregateam sa mancam cand auzim un fosnet;am ramas uluiti ,se apropia tiptil o vulpe.

 Asa ca am impartit mancarea cu cumatra ,care era tare flamanda.












 A mancat de toate chiar si biscuiti.:)



 Mai jos in poiana ,cineva isi facusera o coliba ,cum de altfel sunt multe prin poienile de aici,iar acum era ocupata de muncitorii forestieri ce taie padurile din zona.
 Traversam valea si urcam pe dambul cu Poteca Tiganilor (traseu ce urca pe la Sirul Stancilor),de unde urcam mai sus apoi coboram intr-o poiana la cules de ciuperci.


 Locul meu perferat unde vin des.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu