vineri, 6 februarie 2015

Postavaru(Noua-Kermen-Valea Cetatii)18 ian.2015.

Intr-o zi superba de ianuarie dupa un ger naprasnic cu temperaturi de -33,7 °C la Brasov si de 35,5 °C la Int.Buzaului inregistrate in noaptea de 7 spre 8 ianuarie,am decis cu Aurelia sa facem o plimbare cu plecare din Noua Brasov prin padurile din zona.Din statia de autobuz am intrat pe Valea Plopilor iar la intalnirea cu traseul turistic pe Culmea Piscul Lung am inceput sa urcam.Urcus sustinut pe drum forestier si traseu turistic in acelasi timp,dar din cauza ghetii am decis sa coboram si sa facem alt traseu.Am urmat Valea Plopilor apoi am urcat pe Valea Putreda pe Culmea Kermen de unde am coborat in Valea Cetatii.Mai jos am trasat parcursul.

Traseul TG pe Piscul Lung ce urca in Crucuru Mic,pe care voi urca ulterior pana sus pe 1 februarie 2015.Acum vom urca doar o mica portiune apoi vom reveni in Valea Plopilor.

Drum abrupt inghetat la care vom renunta.


Revenim in Valea Plopilor .


Aici se va infinta o pepiniera.E in constructie o casuta care pe 1 februarie cand voi trece din nou pe aici va fi gata construita cu acoperis cu tot.Uimitor de repede !

Intram pe Valea Putreda si vom trece pe langa captarea apei unde vin foarte multi brasoveni pentru a se aproviziona cu apa de izvor.




Urcam pe drumul forestier modernizat recent.


La terminarea drumului urcam in continuare pe valea ce se ingusteaza.

Pe aici coborasem recent vara din culmea Kermen.Dar vazand un valcel mult mai aproape de culme am decis sa-l urcam .



De jos nu pare foarte inclinat...



Dar mai sus vom constata ca e destul de dificil si mai ales cu zapada,asa ca luam cateva trante pana sus.



In cele din urma ajungem pe culmea Kermenului.Aici facem un popas ,batea un soare caldut si era tare placut ,parca venise primavara.


Valcelul pe care am urcat.

Vom cobori pe culmea Kermen in Brasovpe traseul marcat CG.


Vedere spre Tampa.







Aici ajungem intr-o poienita chiar pe varful Kermenului ,un pic ferita de cei ce fac acest traseu,drumul trecand pe sub ea pe partea stanga inspre Brasov.Eu mai dadusem de ea candva la urcare si astfel stiam de existenta ei.Interesante sunt gropile imense de aici perfect rotunde care se pare ca sunt inca din timpul ultimului Razboi.Din aceasta poienita se poate cobori inspre Valea Putreda.
Asta e poteca ce coboara inspre fostul Grup Scolar Steagu Rosu.



Drumul spre Valea Cetatii iar poienita de mai sus e in dreapta lui.


Un marcaj nou ,probabil aici s-a tinut un concurs.
Si un bulgare imens de zapada  gasit in drum...

Portiunea finala cu iesire la Scoala Gen.nr 4 din Valea Cetatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu