joi, 10 octombrie 2013

RETEZAT -Lacurile Ana,Viorica ,Florica,5.08.2013.

A treia zi de stat la Bucura,m-am sculat de dimineata cu gandul sa urc pe varful Judele ,ca prea ma ispitea de doua zile.Fiind singura prin zona noastra de campare,se mai dormea inca in celelalte corturi ,chiar si in refugiu ,soarele abia atinse varfurile din partea opusa,ca sa nu ma prinda frigul ,am urcat pe traseul inspre Peleaga ,unde am gasit florile zambind in roua diminetii.Apoi am coborat ,mi-am baut cafeluta si am mancat ceva si am plecat spre Judele.Traseul ma poarta pe deasupra lacurilor din Valea Bucurei,o splendoare de vale ,ce m-a determinat sa raman pe malul lor sa le cunosc mai bine.Ce m-a facut sa renunt la Judele ,poate si caldura torida si traseul greu ,trebuia sa traversez portiuni mari de bolovani uriasi si eram incaltata in sandale ceea ce facea practic imposibila traversarea si ma expuneam accidentarii.Asa ca am coborat din traseu la lacul Florica ,cel mai sus situat si apoi am coborat la Viorica si apoi la Ana.O zi splendida petrecuta pe malul celor mai frumoase lacuri glaciale din Retezat.Si nu am regretat ca am renuntat la Judele!