joi, 17 octombrie 2013

Postavaru-IV-(Darste-Crucuru Mic) mai 2013.


O plimbare usoara la inceput de  vara ,acompaniata de cantecul cucului din inaltimea  fagilor,  pe traseul BA ce pleaca din Darste si ajunge in Postavaru.Am urcat pieptis de la lacul din Noua in culme,unde am intrat in traseu si am continuat peste nenumarate varfuri si vai pana inspre  Culmea Crucuru Mic,coborand inapoi pe traseu pana in poienita cu bancute de unde am coborat direct la Zoo .Un traseu usor foarte frumos prin padurea de fag pe care apoi l-am mai parcurs de cateva ori ,unde ma intorc cu drag cand am nevoie de liniste si relaxare.












 O coborare lina intr-o sa  superba.





 In partea dreapta a traseului apare o stanca ,dar din cauza frunzisului nu se vede nimic spre oras.
 Urmeaza o alta coborare si o intersectare cu un drum forestier.

 Ajung intr-o mica poienita cu bancute ,loc de intersectare a doua trasee.

 Traseul inainte spre Culmea Crucuru Mic.



 De aici urcusul devine foarte serios ,pe alocuri chiar accidentat.


 Si apar si urme ca pe aici a trecut un urs sau poate mai multi ...E o zona frecventata de ursi.
 ...sunt vizibile urmele ghearelor pe trunchiul fagului.











 Punct final .De aici cobor pe acelasi traseu,daca era dupa mine urcam pana sus,dar colegul meu de tura era obosit si cam speriat.Asa ca incepem coborarea pe acelasi traseu pana la intersectarea cu BR ,pe care-l vom urma pana jos ,,la Caciula ''.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu