sâmbătă, 12 februarie 2011

Zarnesti (Plaiul Foii-Valea Spirlea)dec.2010

                                                             O zi frumoasa dar geroasa de iarna cu -15 grade.Plecam din Brasov spre Zarnesti ,iar de aici spre Plaiul Foii,pe un drum sticlos ,inghetat bocna.Lasam Piatra Mica pe partea dreapta ,varful Turnu care si-a tras o cusma alba de nori sa-i tina de cald....
                       Trecem de ramificatia spre stanga care duce la Coltul Chiliilor  si de Plaiul Foii si inaintam pe Barsa Tamasului.                           
       
      
       Ninge marunt si e ger,iar noi intram pe Valea Spirla,inaintand spre peretii Pietrei Craiului.
      Nu simt frigul .... mai ales ca am luat bradul asta in carca ...

          Aici trecusem valea pe celalat mal,mai pe bolovani sa nu ma ud la picioare,ca nu aveam bocancii in picioare erau in rucsac,sa-i am la nevoie...in alte ture m-au ros fiind noi inca nerodati si nu mai am curaj sa-i incalt ....
          
         Apare si Piatra Craiului in fata noastra

        
Superb decor de iarna,pacat ca  soarele nu reuseste sa-si trimita nicio raza prin plafonul gros de nori...

Mi-ar fi placut sa ajung mai sus spre refugiul Spirla,dar am destul drum de facut inspre Plaiul Foii si e tarziu....                    


   Asa arata o bocsa de mangal ,carbune obtinut prin arderea inabusita a lemnului de fag.Nu mai vazusem niciodata...

  Valea Barsei Grosetului,de unde incep trasee in Muntii Fagarasului

Cateva poze spre creasta de la Plaiul Foii


       Uriasul de la Plaiul Foii si care a avut un comportament cel putin ciudat cu un tip care i-a dat prea multa atentie si pe care l-a apucat de brat si nu mai vroia nicidecum sa -i dea drumul...chiar s-a speriat bine de tot,i-a lasat si ceva urme pe brat....chiar a avut un comportament imprevizibil :(
Plecam de la Plaiul Foii spre Zarnesti ,soarele se retrage peste creasta luand cu el razele caldute....       
        ...care mai mangaie doar varfurile copacilor de langa vale  .




Locuinte ciudate...        
Dintr-o data apare o vulpe precipitandu-se catre noi,vroia sa traverseze drumul dar noi am fost mai iuti si i-am taiat calea ,a ramas pironita locului,asa ca am avut timp s-o imortalizez,am oprit masina ,vulpea a trecut pe partea cealalta a drumului spre padure tot uitandu-se la noi ....
         
       
       
         Se lasa inserarea,si ultimile raze razbesc peste Valea Crapaturii si Piatra Mica.A fost o iesire  care mi-a placut mult cu toate ca a fost destul de frig..ce destul de frig e putin spus era ger groaznic de -15 grade.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu