sâmbătă, 12 februarie 2011

Zarnesti-Valea Barsei,septembrie 2010.

       Turmele  pe sub Piatra Craiului.Au coborat  din  munti,acum sunt mai multe dar si vara mai ramane cate una pe aici pe sub munte..
         
        Varful Turnu vazut de pe soseaua ce duce spre Plaiu Foii.Incerc sa merg mai sus ,fara nici o tinta precisa...dar constat ca pe ambele parti ale drumului sunt mai multe stani amplasate,dar inca nu m-a latrat nici un caine,nici nu se prea vad poate sunt plecati cu oile....Trec de o stana pe partea dreapta si in urma mea e atacata o persoana de multi caini,pesemne ca pe mine nu m-au simtit cand am trecut ...Deabia acum realizez in ce situatie m-am bagat...am frica de caini inca din copilarie cand am si fost muscata de cateva ori.Asa ca trebuie sa gasesc o solutie la intoarcere.
         Aici fac ultimul popas .Valea Barsei Mari aici devine destul de ampla ,o mica turma de oi fara caini si cioban.
         
        
        
        Drumul spre Plaiu Foii e tare deteriorat,vara se ridica un nor de praf  dupa fiecare masina de nu te mai vezi ...
         
         Stand eu asa si asteptand o minune salvatoare , apare o caruta dinspre Plaiu Foii,spre marea mea bucurie ,cu care m-am intors in Zarnesti.Tare s-au mai mirat proprietarii atelajului de faptul ca umblu asa de nebuna ,singura .Pe mine nu ma mai mira acest lucru.Am ajuns la concluzia ca e cel mai bine de unul singur ,decat insotita de persoane capricioase...
     Si uite asa, sus in carutza pe un manunchi de nuiele de mesteacan m-am intors in Zarnesti..

         
          
        
         Inspre Barsa Fierului
         
           Stana cu pricina, acum toti cainii erau listiti nu mai latra nici unul...Si asa s-a inchiat mica drumetie intr-o dupa amiaza de toamna pe Valea Barsa Mare pe sub  Piatra Craiului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu