vineri, 28 ianuarie 2011

Zarnesti-Coltii Chiliilor(Piatra Craiului),aug.2010.

Pe drumul ce duce spre Coltii Chiliilor.De aici se vede drumul spre Plaiul Foii cu ramificatia pe dreapta Barsa Fierului de unde tot in dreapta imediat se ramifica drumul spre Poiana Marului

Drumul care urca spre Poiana Marului


Cainele ce mi s-a alaturat inca de jos din drumul principal la intrare in traseu si care m-a insotit pana la Coltii Chiliilor.Mergea tot inaintea mea,cand ma opream eu se oprea si el ,mai mult se intorcea inapoi daca dispaream din campul lui vizual,si se asigura ca nu m-a pierdut.M-a impresionat atasamentul lui.


Biserica Manastirii de la Coltul Chiliilor.

Am ramas surprinsa cand navigand pe diverse site-uri mi-am gasit pozele mele fara sa-mi fi cerut cineva acceptul.Si poza de mai sus a patit la fel ,o gasim pe :    http://www.crestinortodox.ro/biserici-manastiri/schitul-coltul-chiliilor-136942.html#adauga-comentariu la fel si ultima fotografie din aceasta postare ,cu toate ca e un crop ,se vede clar ca e aceiasi poza.Trist dar adevarat ca se intampla si lucruri mai putin ,,ortodoxe''.

Urc pe potecuta spre mica grota in care e amenajat un altar .






Las manastirea si urc prin faneata spre o poienita superba .
Sunt chiar sub peretii muntelui,se vad padinile si varfurile Pietrei Craiului.

Splendida poienita de deasupra Coltului Chiliilor.

Aici incepe traseul ce duce la refugiul Diana.Cu ani in urma am urcat pe acest traseu,a fost istovitor pentru mine ,era foarte cald,am ajuns in creasta pe sub Turnurile Dianei si mai departe pe Brana Caprelor prin Padina Inchisa am urcat pana pe varful Padina Popii apoi am coborat pe grohotisul Padinei Popii.




Intorcerea spre casa pe acelasi traseu.


La intoarcere spre Brasov,locul numit Magurele.Tare mult imi place locul acesta....

Bucegii ....

Cetatea Rasnovului

O ultima foto cu Manastirea Coltul Chiliilor cere sta la loc de frunte pe http://www.crestinortodox.ro/biserici-manastiri/schitul-coltul-chiliilor-136942.html#adauga-comentariu     fara ca cineva sa-mi fi cerut acceptul .:(

2 comentarii:

  1. Foare frumoasa tura. Pentru a proteja pozele de copiere poti pune Watermarks pe ele...
    Daca imi scrii la freejazz@live.com iti arat cum. (daca nu ai aflat intre timp).
    Pacat ca nu ai descris intrarea in traseu, din drumul spre Plaiul Foii. Exista o varianta care urca din acest drum inainte de podul care trece Barsa, dar acest drum trece prin fata unei gospodarii cu caini f. agresivi...Cred ca e bine bine sa informam si pe altii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e una din primele mele postari pe blog,a trecut mult timp de atunci si am mai invatat cate ceva ...Acum nu mai postez fotografii fara watermarks.Cei ce fura fotografii de pe net nu sunt de laudat,dar sa le fie de bine ce pot zice ...Inainte de pod am urcat pe drumul ce duce la Coltul Chiliilor.Am avut eu alte ,,aventuri'' cu cainii de la stani ,toamna spre Plaiul Foii , de m-am intors intr-o caruta de frica lor.Obisnuiam sa umblu singura ,acum m-am mai potolit.Multumesc pentru vizita si amabilitate .

      Ștergere