joi, 27 ianuarie 2011

Ciucas,noiembrie 2010

Poiana de sub Coltii Bratocei,de unde incep urcusul...

Coltii Bratocei,pe sub care am pierdut poteca ,am luat-o mai la vale si apoi a trebuit sa dau piept cu un urcus sustinut pe o caldura de parca eram in plina vara nu in noiembrie .....

Poiana cu stana ramasa in urma...

Deasupra Coltilor Bratocei langa niste formatiuni stancoase specifice Ciucasului.

 

Aici poteca trece pe partea cealalta a Culmei Bratocea inspre vest iar la scurt timp revine iar pe partea estica ,de unde vad Culmea Zaganu -Gropsoarele .

 

Tigaile Mari si mai sus de ele inspre varf.



Poteca de sub Tigai ce duce spre cabana.

Prima  intalnire cu vestita stanca numita Goliat.Citisem undeva ca ar fi cam ascunsa de ochii trecatorilor ,dar nu e deloc asa,e chiar langa traseu......am stat atenta sa nu trec pe langa ea, fara s-o vad....


Stanci cu o forma cel putin bizara inspre vest pe aceeasi culme cu Goliat un pic mai in vale .Ele arata altfel vazute de mai jos ,ca in urmatoarea poza .

Stancile de care vorbeam mai sus vazute din Saua de mai jos din locul de unde se vede si Goliat.
Spre noua cabana,aduce mai degraba a hotel,iar drumul de jos din Valea Berii a fost latit,deacum vor urca cu masinile si ATV-urile fara probleme ....

Intorsura Buzaului,o vedere inedita din Varful Ciucas.In copilarie priveam adesea de acasa spre Ciucas,nu-mi imaginam la vremea aceea ca voi privi si in sens invers.Acolo undeva pe dealurile acelea m-am nascut si am copilarit.

Sper sa nu ma insel ca stanca din stanga este Mana Dracului...

O Intorsureanca in varful Ciucas.....

Din varf urmez traseul pe coama spre vest deasupra unui grup de stanci vizibile chiar din Brasov.

 

 


Sedinta foto pe stanci .

Urmeaza coborarea tot pe culmea Bratocea ,trecand pe langa stancile din poza,am remarcat ca deja erau animate de cativa cataratori ce se odihneau pe varful lor.

Inca o imagine cu culmea Zaganu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu