miercuri, 13 martie 2024

Pe Lempes,6.03.2024

 O zi de primavara cu vreme incerta,la Busteni cu nori,asa ca Dan si Bogdan au venit in Brasov ,unde vremea promitea o zi frumoasa cu soare si chiar asa s-a intamplat.Au venit la mine si am plecat cu ei spre Sanpetru.La intrare pe centura Brasovului ,Bogdan a ratat intrarea asa ca nu am avut de ales si am ajuns in Sampetru prin Harman.Trecand pe langa gradina fiului meu am oprit si intrat acolo,unde l-am gasit pe Silviu care plantase o Hortensia.Apoi am urcat dealul in cautarea dediteilor.Nu am gasit pe partea vestica nimic decat cateva ruscute.Am urcat toata creasta dealului,pe o vreme superba,o zi foarte calda,ne-am lasat la tricou.Am cautat tufa de liliac salbatic la locul stiut,dar am ajuns prea tarziu,deja florile se ofilisera si nu mai aveau parfum.Apoi am ajuns la locul ,singurul loc unde creste ghiocelul de zapada,pe care l-am gasit inflorit.Am ajuns in penultima poiana unde am facut un popas apoi am coborat inspre Harman pe sub deal pe unde ne-am intors la masina,doar ei,eu am ramas la gradina pana seara,cand a venit Silviu cu fetele si am venit impreuna acasa.

Adonis vernalis,Ruscuta de primavara.
Pulsatilla montana (deditel)
Eranthis hyemalis(ghiocel de zapada)
Daphne mezereum (liliac salbatic)
Corydalis sp(brebenel)
Helleborus purpurascens(spanz)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...