miercuri, 20 martie 2024

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ,ne astepta Silviu,jos sub deal ,cu masina si asa am ajuns acasa in Brasov.Azi vedeta Lempesului a fost Zambila pitica,care a inflorit la locul ei preferat.Acum sunt si ruscutele si deditei in perioada maxima de inflorire.Urmeaza sa infloreasca brebeneii prin padure.Am avut de infruntat un vant teribil cum nu am mai intalnit decat in varf de munte.


Zambila pitica(Hyacinthella leucophaea)


Ruscuta de primavara(Adonis vernalis)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...