vineri, 30 decembrie 2022

Cetatea Rupea, 27.03. 2022

 O scurta plimbare pana la Cetatea Rupea cu Alex,Mara si cuscra.Ei nu au intrat asa ca am vizitat-o doar eu si m-am cam grabit sa nu-i fac sa ma astepte prea mult.Mai urcasem odata aici dar tot in graba ,atunci nu am vizitat-o.

Mi-a lasat o impresie placuta ,e bine intretinuta,curata ,doar scrijeliturile de pe peretii casutei de sus a celor mai putin educati mi-a lasat o impresie proasta si anume,ideea ca pot ajunge aici asemenea elemente eu nu o inteleg.Sa ajunga aici in anul 2022 omul de neanderthal?












































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...