sâmbătă, 26 februarie 2022

Castelul Corvinilor din Hunedoara ,29.01.2022

 O plimbare pana la Hunedoara cu Mara,Alex,Bia.Am plecat din Brasov pe o vreme urata,ceata si frig.Iar nu am vazut creasta muntilor Fagaras din cauza negurilor! De la Sibiu incolo am avut soare si vreme frumoasa.Am ajuns la Hunedoara sa vizitam castelul.Il vazusem dar nu pe interior!Biletele costa 28 lei/pers.17 lei/pensionar .Nu m-a impresionat ce am vazut,incaperi aproape goale cu putine obiecte de inventar,o parte a castelului e in renovare,iar etajul superior e inchis .Poate acolo sa fie ceva mai interesant.Oricum, castelul vazut din exterior e impresionant,poate unul din cele mai frumoase din tara !De data asta l-am vazut si din partea opusa intrarii,parte care e la fel de impresionanta !







































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...