luni, 3 ianuarie 2022

Sinaia,29.12. 2021.

 La sfarsit de an am plecat la Sinaia sa vad luminitele de Craciun.Am luat trenul particular Astra Trans Carpatic din Brasov pe la pranz,la 10,40.La Sinaia am gasit zapada si chiar derdelus prin parc.Am urcat la Manastirea Sinaia apoi pe drumul prin padure cu zapada si gheata pe un adevarat derdelus am ajuns la Castelul Peles.Am urcat direct pe panta inzapezita.Aici,multa lume,majoritatea erau turisti straini.Apoi am urcat la Pelisor iar de aici pe sosea am tot umblat prin Sinaia si am fotografiat vilele mai vechi si frumoase,parcurgand aproximativ 10 km.In final am revenit in centrul statiunii si am asteptat sa se aprinda luminitele,ce-i drept cam mult.M-am intors acasa cu trenul Regio Calatori cu plecare din Sinaia la 17,53 .


Un tren curat si elegant.

































































































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...