joi, 8 octombrie 2020

Pe la Dambu Morii,intr-o zi de inceput de toamna,2.10.2020

O drumetie prin padurile Pietrei Mari intr-o frumoasa zi de inceput de toamna ,cautand ciuperci.Am urcat de la Dambu Morii pe Poteca Tiganilor(traseu marcat ce duce la Sirul Stancilor)pana la intersectia cu prima muchie ce coboara in Drumul Familiar,muchie pe care am coborat a doua oara vara asta.Acum eram cu Gica ,data trecuta am coborat-o singura.Revenind in poiana,jos in Valea Sipoaia ,cum stateam noi si mancam niste struguri,la un moment dat vad un vulpoi urias care coboara inspre noi.Ne-am apropiat sa-l pozam,nu s-a speriat ,cauta ceva de mancare prin iarba,iar in momentul care a coborit cineva pe tiroliana ,s-a speriat de zgomot si a fugit in directia de unde venise.Am urcat apoi prin poienile din dreapta cum urci spre Sapte Scari,dar pe aici umbla oile si toata iarba e culcata la pamant si murdara, nici vorba de gasit ciuperci.Cam asta a fost drumetia de azi!

 


































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...