marți, 2 iunie 2020

In Postavaru dupa Coronavirus,17.05.2020

Bucuria imensa dupa perioada de stat in casa izolati timp de doua luni,ne-a adunat intr-o tura in masivul Postavaru!Dotati cu masti,asa cum prevede Starea de Alerta,ne-am intalnit in Racadau,La Iepure.Inainte de plecare,Mugurel si Mioara au intins masa aniversara cu de toate,inclusiv Sampania.I-am urat lui Mugurel ,,La multi ani,, apoi am urcat pe drumul forestier.Nu am urmat traseul marcat,ci o scurtatura stiuta de mine,pe niste pante destul de abrupte dar care ne-au scurtat mult traseul .Am iesit la Bancute,la cumpana apelor.De aici am urmat traseul marcat spre Postavaru.Lung mi s-a parut de aceasta data drumul pana in muchia Crucur,nu mai fusesem aici din anul 2013 parca.Atunci urcasem tot din Racadau dar pe Kermen,singura.Ajunsi in Poiana Ruia,grupul s-a desprins,o parte au urcat pana pe varful Postavaru,eu,Luci,Mioara si Mugurel,am decis ca era de ajuns pentru azi,asa ca ne-am odihnit pe malul lacului pana la intoarcerea celor de pe varf.Nu avea niciun rost sa depunem atata efort dupa o perioada lipsita de miscare.Pe varful Postavaru am fost de nenumarate ori, ce rost avea o data in plus sau in minus....La coborare ne-a prins o ploicica anemica.Bine ca nu a fost mai zdravana,ca nu aveam pelerina la mine.Frumos si spectaculos traseul cu varfurile Crucuru Mare si Varna,cu niste stanci impresionante,mai jos de aceste varfuri am urcat pe o stanca,un loc de belvedere spre varful Postavaru si Poiana Brasov.Am gasit irisi aici pe stanca.Deci nu am coborat pe acelasi traseu pa care am urcat,ci pe cel ce coboara in Darste BA si Kermen CG.Pe Kermen ne-am oprit la Amvon apoi am coborat pe panta de sub el,o panta foarte dificila,care a devenit si mai dificila fiind deterioarata de cei ce coboara cu bicicletele.Am urmat muchia la vale,apoi.Avand masinile la Iepure,am luat-o la vale pe o poteca facuta de montbike-ri ca sa scurtam parcursul.Am luat o mare plasa.Panta asta a fost cireasa de pe tort.Totusi am ajuns intregi jos la masini.Cam asta a fost prima tura dupa Starea de Urgenta provocata de Pandemia de Coronavirus!






 Distantati si cu masti!





































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...