joi, 18 iunie 2020

In Bucegi pe Vanturis la rhododendron,17 iunie 2020

Dupa perioada de stat in casa din cauza Pandemiei de coronavirus,acum cand suntem liberi sa iesim nu putem din cauza ploilor.Ploua zilnic,ploua noaptea,ploua la pranz si de cateva ori pana seara!Ploua de doua sau trei saptamani nici nu mai stiu decand,parca decand lumea...Ne-am decis sa nu mai tinem cont de vreme si sa iesim pe munte.Am ajuns pe Transbucegi sub Vanturis si a inceput ploaia.Ne-am echipat si am urcat pana pe varf,admirand rotocoalele de rhododendroni care sunt inflorite la maxim.In alti munti rhododendronul a suferit din cauze nestiute de mine si arata foarte rau,niste tufe arse,caramizii.A fost o zi excelenta in ciuda vremii,muntele arata fantastic pe timp de ploaie mai ales cand e invaluit de neguri.Trupa faina formata din Viorica,Marius,Luci,Mioara si Mugurel si mereu vesela,pusa de sotii!Multumim muntelui ca a fost iar darnic cu noi si ne-a oferit privelisti uimitoare!


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...