sâmbătă, 14 decembrie 2019

Sirnea-Curmatura Groapelor-Crucea Sparturilor-Ciocanu,11.12.2019

O tura scurta dar interesanta pe o vreme cam capricioasa cu Dan,Bogdan si Vasi.Am plecat din centrul Sirnei pe marcaj TR pana in Curmatura Groapelor.Aici ajung a treia oara.De aici ,am zis sa facem un traseu nou ,convingandu-l si pe Dan ,pe care-l tragea ata spre La Table in prima faza.Asa ca urmam traseul BR spre satul Ciocanu trecand prin locul numit Crucea Sparturilor.Am descoperit un traseu splendid cu privelisti frumoase,drumetia fiind si mai frumoasa in compania celor trei caini care ne-au insotit pe intregul traseu!





















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...