luni, 30 decembrie 2019

PIATRA MARE(Sirul Stancilor)18.10.2019

O drumetie cu Mugurel pana la Sirul Stancilor pe traseul marcat PR numit Poteca Tiganilor.Pe traseu am gasit multe ghebe micute ,pe care le-am cules,asa ca am zabovit ceva timp in urcare.Am urcat pe langa Sirul Stancilor ,panta destul de mare dar fiind uscata nu ne-a pus probleme.Am ajuns in muchie la intersectie de trasee unde am facut un popas si unde la cativa metri am ajuns la un loc de belvedere spre Bolnoc si orasul Brasov.Apoi am urmat traseul spre cabana Piatra Mare pana in Poiana cu Urzici de unde am coborat pe Familiar ,facand o vizita si la Prapastia Ursilor.A fost o tura frumoasa,lejera,nu ne-am grabit,iar vremea superba ,asa cum a fost toata toamna anului 2019!





























Un comentariu:

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...