luni, 28 octombrie 2019

BUCEGI ( Refugiul Costila ),22.10,2019

O plimbare cu Dan si Bogdan pana la refugiul Costila ,apoi pana La Verdeata in Valea Alba.De la refugiu am urcat pe Valea Costilei trecand de prima Saritoare foarte usor, printr-o fereastra pe care data trecuta nu am observat-o.Catelusa Jolica ,ramasa jos disperata,l-a facut pe Bogdan sa coboare la ea.Eu cu Dan am mai urcat pana sub a doua Saritoare(toamna trecuta am trecut de ea) ,apoi am incercat sa urcam  in Saua Tancului Ascutit ,dar am dat de o portiune foarte abrupta,poteca cu pietricele mici pe care se aluneca usor,asa ca am urcat doar eu,Dan revenind la refugiu.Din Sa am coborat pe poteca ce leaga Valea Costilei de Valea Galbenele ,eram curioasa cum se prezinta si sa ajung macar pana la lanturi.Nu am ajuns ,poteca coboara vertiginos si nici nu vedeam nimic asa ca am urcat inapoi in Sa ,apoi la refugiu,unde colegii mei erau in discutii cu doi turisti care nu prea stiau unde incotro merg,nu cunosteau zona.O vreme superba de nu-mi venea sa mai plec de aici.Locul acesta ma atrage ca un magnet ,cred ca nu m-as plictisi nici daca as urca zilnic!Bogdan cu Jolica vor cobori in Busteni avand ceva probleme de rezolvat ,eu cu Dan vom pleca spre Valea Alba ,pe curba de nivel pe sub stanci pentru a scurta traseul.

 Caraimanul


 La izvor, in drum spre Refugiul Costila.De aici se urca o panta mare.


 Tancul Ascutit.



 Tancul Mic.














































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...