marți, 4 iunie 2019

PIATRA CRAIULUI(Padinile Frumoase-Vf.Ascutit-Vf.Timbalu Mare),26.05.2019

Cu toate ca vremea nu era foarte frumoasa am plecat cu Ileana si Tami spre Piatra Craiului,sperand ca pana ajungem noi in creasta negurile se vor ridica.Dar nu a fost asa cum asteptam noi sa se intampla;mai mult in cateva randuri ne-a picurat .Dar tot am fost norocosi ca am scapat macar neplouati .Am lasat masina la bariera din Prapastiile Zarnestiului.Am parcurs lungul drum prin chei ,apoi am urcat pe Muchia Curmaturii ,traseu ce ne-a dus in poienita cu stana ,apoi mai sus spre cabana unde am intrat in traseul din Padinile Frumoase spre creasta.Am urcat la vf.Ascutit ,apoi pe Creasta Nordica pana deasupra Padinei lui Calinet(firul secundar) in zona Timbalelor.Ne-am cocotat pe stancile care deabia se vedeau prin marea de neguri ce se ridica din vai spre creasta apoi am revenit la masina pe acelasi traseu.

















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...