luni, 22 aprilie 2019

Grotele Rupestre de la Sinca Veche si Biserica de lemn din Cuciulata,jud.Brasov.aprilie 2019

Din cauza vremii nefavorabile renuntam la mersul pe munte si ne plimbam cu masina prin judetul nostru.La Sinca Veche nu venim prima data ,de aici mergem spre Hoghiz sa vedem bisericuta de lemn din Cuciulata .

 Au venit berzele,desi e cam frig..
 Spre muntii Fagarasului,acoperiti de nori .
 Intrarea in incinta manastirii si a grotelor rupestre.






 Arunca lumea cu banii,oare pentru ce? Pentru indeplinirea visurilor ,pentru iertarea pacatelor?









 Interiorul bisericii de aici.


 Clopotul  bisericii.
 Vechea bisericuta de lemn din Cuciulata.


 Satul Cuciulata.
 Cariera de piatra de unde se aprovizioneaza fabrica de ciment din zona.

 Flori de par din dealul bisericii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...