marți, 3 octombrie 2017

Racadau-Poiana Stechil (nemarcate),29.09.2017

O mica drumetie cu Gica C. intr-o frumoasa zi de toamna prin padurile de langa Brasov,cu plecare din cartierul Racadau (Valea Cetatii).Ajunsi la punctul numit La Iepure ,am urcat prin padure cautand un drum pe care mai coborasem din traseul marcat TA ce vine  din Postavaru ,pe care l-am lasat in dreapta si noi coborasem pe o culme ingusta ,despadurita ,pe un drum de tractor.Pe aici s-au scos copacii doborati de vantul putenic din ian.2015 .Dezastrul lasat de furtuna se poate vedea aici..http://annelisefloroian.blogspot.ro/2015/03/poiana-stechil-din-postavaru-dupa.html..Deci am urcat aici pe acest drum,apoi am coborat si am urcat pe un alt drum de tractor spre Poiana Stechil.De aici se poate admira toata Valea Racadaului chiar si culmile inspre vf.Varna si Crucuru Mare.
Canalul de supraplin al barajului din Racadau vesnic sec,deorece nu se mai acumuleaza apa ,barajul nefiind functional,acum surpriza mare ,aici se varsa apa ce vine dintr-o cunducta dinspre Tampa.
Vom urca panta spre stanga pe culme.







Stanca de pe culmea Racadau ,anul acesta inca n-am ajuns la ea,dar urmeaza o vizita in curand.
La coborare facem o inspectie pe stancile acestea ,sub care se deschide o panta foarte abrupta,dupa care coboram panta inapoi in drum si la o bifurcatie mai jos urmam drumul la stanga in urcus pronuntat pana ajungem pe o culme de unde iesim langa Poiana Stechil.

Pe aici s-au carat copacii doborati de vant,mai sus pe culme acum gasim o poiana destul de mare,un loc de belvedere impresionant.
Vedere spre muchia Kermen .





Vedere spre varful Racadau si vaile aferente,Valea Rece si Racadau.
In departare culmea Varna -Crucuru Mare .
In centru se vede culmea pe care am urcat si coborat noi,azi.
O frumoasa panorama a Brasovul si a cartierului Valea Cetatii.



In partea stanga Tampa .





Tampa .


Kermen si muchia Racadau.




Spre Saua Tampei venind dinspre Poiana Stechil.Din Saua Tampei am coborat la izvor in Racadau pe o poteca nemarcata asa cum o fac de obicei,evitand drumul pietruit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...