sâmbătă, 6 mai 2017

Pe Dealul Tarlungului,1 mai 2017.

O plimbare lejera pe dealul dintre Valea Tarlungului si Valea Dracului,in care am admirat muntii din jur si am gasit multe flori  pe care le stiam doar in zona alpina a muntilor.





 Catelul care vroia sa ne insoteasca ,dar caruia cu parere de rau i-am intrerupt drumetia ,l-am trimis jos la stapanii lui.Nu i-a prea convenit ,mergea la vale si latra....
 Dactylorhiza sambucina (poroinic) in doua variante,galbena si cyclam.



 Erythronium dens-canis (maseaua ciutei) care a fructificat.



 Lacul Tarlung si Valea Dracului.



 Valea Tarlungului,de unde am urcat.
 Ciucasul si Tesla.
 Gentiana acaulis,floare alpina.

 Thlaspi perfoliatum.
 Cardamine bulbifera.


 Gentiana verna,floare alpina.
 Spre muntele Vaida.

 O fosta stana si gramezi de lana abandonata.

 Vedere spre muntii :Dungu,Ciucas si Tesla.
 Ciucasul si Tesla.
 Mana Dracului ,o stanca unica in Ciucas.
 Culmea stancoasa a Ciucasului.






 Pe drumul forestier am coborat pe urmele ursului care a ajuns tocmai jos in poiana cu vile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...