marți, 16 mai 2017

Pe dealul Lempes pe ploaie,13 mai 2017.//Pe Lempes,3.05.2017

Am plecat spre Lempes cu Aurelia in cautarea unei orhidee splendide Neotinea tridentata.Din Sanpetru am luat-o direct peste camp ,prin grau si apoi printr-o livada ca sa scurtam iesirea in deal.Parca m-a tras ata intr-acolo ....la iesirea din livada am gasit cateva exemplare de orhidee ,desi nu aveam dat acest loc ca si locatie.Aveam alte locatii precise de inspectat dar din cauza ploii nu am ajuns acolo desi eram la doi pasi.O caldura ,zapuseala naucitoare ,de am schimbat doua bluze pana sus ,avea sa anticipeze ploaia ce urma sa vina,iar eu nu aveam pelerina de ploaie ,nici geaca de ploaie decat o folie pe care o port mereu sa stau pe ea.Ajunse langa poiana indicata ,ne-a prins ploaia;la inceput torentiala de vara ,speram sa se opreasca.Nu s-a oprit insa,s-a transformat in una mocaneasca ,sacaitoare.La inceput ne-am adapostit sub un trunchi de copac cazut,inclinat ,ca apoi stand de cca.1 ora sa ne incropim un mic adapost.Vazand ca ploaie nu se opreste ne-am decis sa coboram.Padurea arata fantastic,dupa caldura torita si ploaia rece ,apa se evapora formand o ceata densa de parca se lasa noaptea peste padure .Ajunse in varf la antena, ne mai adapostim un pic aici,mancam,apoi coboram in Sanpetru tot pe ploaie si prin noroi.Cam asta a fost aventura in natura intr-o zi de sambata in care s-au perindat fenomene meteo din doua anotimpuri.



































Pe Lempes,3.05.2017

Pe 3 mai iar am plecat cu Aurelia pe Lempes.O zi frumoasa in care ne-am bucurat de natura din plin.



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...