luni, 10 aprilie 2017

Lalele pestrite si deditei la Santionlunca,jud.Covasna,10 aprilie 2017.

O zi frumoasa de primavara cu o dimineata foarte rece in care am decis sa ajung din nou la Santionlunca ,sa vad minunatiile naturii,lalelele pestrite si deditei.M-am intalnit cu Gica la gara,la ora 9 cautand un mijloc de transport spre Santionlunca.Tren nu mai aveam la acea ora ,asa ca ne-am indreptat spre autogara.Aici,avem surpriza ca autobuzul de 9,30 spre Tg.Secuiesc sa nu mai plece , defect fiind.Deci cursa anulata.Ne indreptam sperantele spre microbuzul de Falciu ,dar soferul ne refuza (probabil din cauza cursei scurte).La ora 10 avem o cursa spre Covasna ,dar trebuie sa asteptam pana la plecare ,doar in cazul in care raman locuri disponibile vom avea voie sa urcam si noi .Interesanta metoda de a tria pasagerii de catre sofer !Pe distante scurte nici nu te baga in seama !Avem noroc si urcam,in scurt timp suntem in Santionlunca.Urmeaza o zi printre lalele si deditei.Avem surpriza aparitiei unei caprioare,iar la intoarcere reusesc sa vad o pupaza.Pe la orele 16 revenim in statie ,trece un microbuz pe langa noi fara sa opreasca asa ca vom incerca varianta ,,Ia-ma nene''.Opreste o dubita ,soferul un tanar amabil din Rep.Moldova ,lucreaza in Portugalia si avand o cursa la Arad  a dat o fuga pana acasa la parinti,acum intorcandu-se la Arad.Intrand pe centura Brasovului am coborat la iesirea spre Stupini de unde am venit pana in statia autob.40 ce ne-a adus pana la gara.

Biserica din Santionlunca,Pare bizara forma crucii...

Raul Negru.
Piatra Mare,Bucegii si Postavaru.










Muntii Fagarasului.
Piatra Craiului si Iezer-Papusa.
Muntii Neamtului.








































Muntii Vrancei.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...