joi, 24 martie 2016

Firenze,Italia-2011.

Intr-o duminica de octombrie ,m-am urcat in tren si am coborat in Firenze,singura ,a doua oara ,sa vizitez pe indelete frumosul oras.Am iesit din gara si am luat strazile la pas ,incet ,atenta la tot ce merita fotografiat ,si nu erau putine acestea...Prefer sa vizitez orasele,neinsotita ,singura ,sa nu duc grija nimanui,sa pot merge linistita in orice directie fara a fi atenta la persoana ce ma insoteste,daca mai e pe langa mine sau am pierdut-o.
 In tren sta fiecare cat mai comod ,chiar cu picioarele pe bangheta....si pe poseta.
 In vecinatatea garii ajung in Piazza Santa Maria Novella.
 Chiesa Santa Maria Novella.

 Piazza Santa Maria Novella.

 Piazza Santa Maria Novella.





 Mai aruncam o privire si prin vitrinele magazinelor.


 Ajung in scurt timp pe malul raului Arno .
 Pe celalalt mal se vede Chiesa del Cestello.
 Trec Arno pe Ponte Alla Carraia.
 O privire inapoi de pe Ponte Alla Carraia,partea stanga...
 ....si in partea dreapta .
 De pe Ponte Alla Carraia vedere spre Ponte Santa Trinita si mai departe Ponte Vecchio.
 Spre Ponte A. Vespucci.
 Trec pe malul drept al raului Arno si merg inainte spre Ponte Santa Trinita.


 Ponte Santa Trinita.



 Trec inapoi pe Ponte Santa Trinita pe malul celalalt.
 Ponte Vecchio.






  Ajung la Ponte Vecchio care e plin de magazine cu bijuterii .







 Aici poti pierde o zi intreaga uitandu-te la splendidele bijuterii .
 La intrare pe Ponte Vecchio.









 Trec pe Ponte Vecchio pe malul drept al Arno cum merg inainte pentru a urca in Piazzale Michelangelo sus pe deal.


 Ponte San Niccolo.


 Monumento a Niccolo Demidoft din Piazza Demidoft.
 Piazza Giuseppe Poggi.

 Porta  San Niccolo.De aici se ajunge in Piazzale Michelangelo pe scari in serpentine.
 Piazzale Michelangelo.De aici avem posibilitatea de a vedea intregul oras.
 Podurile peste Arno.


 Duomul  cu imensa sa cupola si Campanile.

 Basilica Santa Croce din Piazza Santa Croce.
 Porta San Niccolo,iar mai departe cu cupola albastra o Sinagoga.


 Basilica Santa Croce.


 Chiesa San Niccolo.
 Un zid cu turnuri.


 Piazzale Michelangelo.
 Ponte San Niccolo.





 Cobor din Piazzale Michelangelo pe malul raului Arno .
 Torre della Zecca,pe malul opus.

 Se pescuieste in Firenze....
 Traversez Arno pe Ponte Alle Grazie.


 Ponte Vecchio.



 Ponte Niccolo.
 Ajung in Piazza Santa Croce.
 Basilica Santa Croce.

 Piazza Santa Croce.

 Duomo Santa Maria del Fiore.




 Imagini din strada...



 Palazzo Vecchio din Piazza della Signoria.
 Cosimo I
 Nettuno.


 Palazzo della Signoria.
 Piazza della Signoria.Statuia lui David.
 Neptun.
 Cosimo I di Medici.

 Fontana di Nettuno.
 Ercole e Caco.
  Loggia dei Lanzi.Perseu e Medusa.
 Perseu e Medusa.

 Ratto delle Sabine,Loggia dei Lanzi.
 Loggia dei Lanzi.Hercule luptand cu Centaurul.


 Loggia dei Lanzi.
 Piazza dela Signoria.
 Loggia dei Lanzi.
 Sa ne mai uitam si in vitrine...












 Par a fi din piele de  crocodil...




 Ma intorc spre gara ,se face seara si trebuie sa ajung acasa.Jos,Basilica Santa Maria Novella de langa gara,din piata cu acelasi nume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...