marți, 27 octombrie 2015

Piatra Mare(Sapte Scari-Sura de Piatra-Pestera de Gheata-Sirul Stancilor-Dambu Morii)18 oct.2015

0 tura in Piatra Mare in circuit.Am plecat de la Dambu Morii pe Valea Sipoaia pana la Canionul Sapte Scari.Nu am urcat prin canion, l-am ocolit pe alt marcaj in dreapta si am intrat in traseu mai sus.Urcus sustinut printre stanci pana la cabana.Am urcat mai sus de cabana pe o stanca cu arcada, Sura de Piatra,unde am facut un popas si am admirat imprejurimile.Am coborat pe la Pestera de Gheata si inapoi la Sirul Stancilor pe Poteca Tiganilor pana la Dambu Morii.O tura lunga ce a cuprins cateva trasee marcate.
Ocolim Canionul Sapte Scari





Intram in traseul BG



Vedere din traseu

Iesim la cabana

La Sura de Piatra


Sura de Piatra



Asa arata arcada de la Sura de Piatra vazuta de sus!

Mita face un salt...

Ne intoarcem pe la cabana si la vale spre Poiana cu Urzici.
Am ajuns la Pestera de Gheata.O inspectam.De fapt e o crapatura ingusta de unde iese un curent rece ca gheata!


Revenim inapoi pe traseu si coboram pe langa Sirul Stancilor.





2 comentarii:

  1. Buna Annelise, maine o sa merg in Piatra Mare si as fi la a doua tentativa de gasit arcada. Data trecuta am cautat-o gresit in zona stancariilor exact inainte de a urca in platou, dar din pozele tale pare sa fie mult mai jos - acolo unde se merge pe curba de nivel prin padure din moment ce din poza de deasupra se vede poiana cu cabana. Gresesc sau...?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,acolo este! Sper ca ai gasit-o!

    RăspundețiȘtergere

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...