marți, 20 ianuarie 2015

Poiana Brasov-Pietrele lui Solomon ,10 ian.2015.

Am urcat in Poiana cu prietena mea de drumetii Aurelia ,cu gandul de a ajunge sus in Postavaru,deoarece cu o zi inainte muntele arata feeric.Ajunse in Poiana insa,am gasit o ceata deasa,iar telecabinele nu functionau din cauza vantului puternic ce batea sus,doar telegondola urca ,la care se formasera o coada lunga ,era multa lume dornica de a urca....Asa ca am renuntat si la indemnul fiului meu care era sus pe partie si ne-a facut cunoscuta vremea de acolo...Ne-am mai plimbat prin Poiana apoi am coborat pe drumul forestier,in premiera pentru mine,un drum lung de cca.10 km dar foarte frumos decorat de maiastra iarna.

 La telegondola,sir nesfarsit....
 De la telegondola am scurtat drumul prin padure si am iesit pe partia Bradul.





 Intre Hotelul Ruia si Poiana Ursului intram pe traseu turistic.

Aurelia si turturii de gheata .

Casa Viorel.



 Aici se intersecteaza mai multe trasee turistice ce vin dinspre oras si duc in Postavaru.Noi intram pe Drumul Forestier.




 Aici drumul se bifurca,la stanga continua Drumul Forestier iar la dreapta un drum ce ajunge in traseul BG .









 Minunat acest peisaj de iarna si noi singurele,doar mai jos am intalnit cateva persoane ce urcau..













 Cercetas pe o vale laturalnica.

 Din partea stanga vine traseul BG din Postavaru ,pe care vom merge pana la Pietrele lui Solomon.
 Urcam un pic spre Valea cu Apa ,ca apoi sa coboram.

 Valea cu Apa.
 Ajungem la Pietrele lui Solomon,cand vine si ploaia peste noi...de unde mai jos vom urca in autobuzul ce ne va duce spre casa.A fost o drumetie serioasa ,lunga,dar intr-un peisaj de basm,chiar nu am avut prea mari regrete ca nu am reusit sa urc in Postavaru.Am descoperit cu aceasta ocazie un traseu splendid pe care cu siguranta voi reveni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu