marți, 20 ianuarie 2015

Moieciu de Sus ,23 octombrie 2013.

Zona asta a satului Moieciu de Sus ,e oarecum prin pozitionarea sa mai izolata ,greu accesibila daca nu dispui de mijloc de transport.Exista posibilitatea de a ajunge aici cu autobuz din Autogara 2 Brasov  ,problema e reantoarcerea spre Brasov,ultima cursa fiind la ora 16,30 parca.Deci pentru a avea timpul necesar de umblat pe dealurile de aici trebuie neaparat prinsa prima cursa de dimineata,ceea ce am facut si eu in dimineata zilei de 23 oct.2013.Am ajuns aici cand se ridica soarele peste deal .Din centrul satului am luat-o pe Moieciu Rece ,apoi pe Valea Popii de unde am urcat pe dealul numit Barbulet.


Coltii lui Pitigoi in razele diminetii.
Pe Valea Popii,privind inapoi spre Coltii lui Pitigoi.

Frumosul drum printre brazi in racoarea diminetii.



Deja vacutele au iesit la pascut iar localnicii urca la grajdurile din deal ,acolo unde isi au salajul vacutele pentru a le mulge.








Sunt prima data pe valea asta si incerc sa urc pe culmea dealului pe care s-o parcurg pana inapoi in sat.Aici trec peste paraiasul asta direct prin apa deoarece la capatul puntii era un gard de sarma ghimbata care in poza nu e vizibil.


Valea Popii vazuta de sus.

Valea Popii in amonte .



Am ajuns in culmea dealului.
Vedere spre Bucegi.In stanga muntele Lancia ,Valea Gaura ,sus Cabana si Vf.Omu.
Valea Bangaleasa.

Omu din Bucegi.










Apare la orizont Piatra Craiului.
In primul varfulet voi face o pauza ,sufla vantul foarte tare si zburau frunzele ingalbenite din mesteceni.





Privind inapoi.



Autoscato.
Apar la orizont in celalalt varf de deal Coltii Bisericutii.









Cel mai frumos loc de popas de pe culme !!!!

Magura Codlei in departare.
Piatra Craiului.De mentionat ca de aici se vad chiar si muntii Fagarasului,uneori.

Valea Bangaleasa in amonte.





Aici vedem:Piatra Craiului,satele Pestera si o parte din Magura,Cheile Gradistei de pe Valea Moieciului  si Moieciu de Sus.

Magurile Branului si Satul Magura.





Coltii Bisericutii.


In departare satul Fundata.




De aici voi cobori pe poteca prin gradinile si animalele localnicilor.
























Cam asta a fost plimbarea mea ,am prins ultimul autobuz de la ora 16 ,30 si am ajuns acasa cu aceste minunate imagini.




































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu