marți, 20 ianuarie 2015

Moieciu de Sus ,23.10.2013.

Zona asta a satului Moieciu de Sus e oarecum prin pozitionarea sa, mai izolata ,greu accesibila, daca nu dispui de mijloc de transport.Exista posibilitatea de a ajunge aici cu autobuz din Autogara 2 Brasov  ,problema e reintoarcerea spre Brasov,ultima cursa fiind la ora 16,30,parca.Deci pentru a avea timpul necesar de umblat pe dealurile de aici trebuie neaparat prinsa prima cursa de dimineata,ceea ce am facut si eu in dimineata zilei de 23 oct.2013.Am ajuns aici cand se ridica soarele peste deal .Din centrul satului am luat-o pe Moieciu Rece ,apoi pe Valea Popii de unde am urcat pe dealul numit Barbulet.






























































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...