vineri, 14 noiembrie 2014

BUCEGI(Valcelul Inspumat din Caraiman) 8 nov.2014.

Una din primele mele ture montane pe o vale alpina nemarcata (Valcelul Inspumat-Valea Spumoasa-Braul Portitei-Portita Caraimanului ),tura organizata si condusa de Deni.Postarea de fata reda doar urcarea pe Valcelul Inspumat si trecerea in Valea Spumoasa  pe o prima sistoaca ,foarte abrupta,pamantoasa si alunecoasa.
  Urcam de la Cascada Spumoasa pe partea dreapta a Valcelului Inspumat pana la o stanca pe care gasim  gasim un marcaj pe peretele stancos ,care ne directioneaza pe o sistoaca in stanga, pe care vom urca cca. 30 minute ,foarte abrupta si alunecoasa,pentru a trece creasta stancoasa  in Valea Spumoasa.Creasta dintre Valea Spumoasa si Valcelul Inspumat este atat de ingusta ca abia de puteai face o intoarcere sau a trece unul pe langa altul.De aici se intrezareste Valea Spumoasa printre crengile copacilor.



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...