vineri, 14 noiembrie 2014

BUCEGI(Valcelul Inspumat din Caraiman) 8 nov.2014.

Una din primele mele ture montane pe o vale alpina nemarcata (Valcelul Inspumat-Valea Spumoasa-Braul Portitei-Portita Caraimanului ),tura organizata si condusa de Deni ,un explorator al muntilor.Postarea de fata reda doar urcarea pe Valcelul Inspumat si trecerea in Valea Spumoasa  pe o prima sistoaca ,foarte abrupta,pamantoasa si alunecoasa.

 Refugiul Alpin din Valcelul Inspumat,langa cascade.
 Dincolo de acest perete se afla Valea Spumoasa,deci sa se stie ca aceasta vale e inaccesibila de aici!!!
 Cascadele din Valcelul Inspumat .
 Urcam prin stanga cascadelor o panta mare...









 Aici gasim un marcaj pe peretele stancos ,care ne directioneaza pe o sistoaca in stanga, pe care vom urca cca. 30 minute ,foarte abrupta si alunecoasa,pentru a ajunge in Valea Spumoasa.





 Urcam cu mare atentie doarece trei dintre coechipieri erau mai sus in fata noastra si la fiecare pas al lor plecau bolovani la vale ,care dansau pe langa noi....





 Aici n-am avut curajul sa traversez si m-am retras pe partea stanga printre brazi ,unde panta era si mai mare dar aveam prize si in final am iesit pe o creasta mica ascutita de unde vedeam Valea Spumoasa.
 La fel au facut si colegii mei ,asa ca am ajuns toti trei sus pe creasta ingusta.



 Cam asa arata sistoaca vazuta din lateral.
 Pe creasta dintre Valea Spumoasa si Valcelul Inspumat,atat de ingusta ca abia de puteai face o intoarcere...

 Valea Spumoasa.
 Continuam coborarea in Valea Spumoasa pe o poteca ingusta printre copaci si stanci ....
 ...iar aici trecusem de pasajul cel mai expus.

 Valea Spumoasa in aval de locul in care am iesit noi.Va urma urcusul pe Valea Spumoasa in alta postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu