vineri, 12 septembrie 2014

Papucul doamnei(Cypripedium calceolus) 2014.

Am gasit-o si va ofer imagini cu aceasta delicata orhidee .Pot spune ca e in zona Brasovului si se rareste an de an,din pacate ..













Un comentariu:

  1. Buna seara, doamna Annelise,
    Ma numesc Lori Balogh si sunt un pasionat de natura cu tot ce se intelege prin acest termen. Sunt brasovean prin nastere, insa acum locuiesc in Sfantu Gheorghe. De mai multi ani adun o colectie de flori din flora spontana din toate drumetiile pe care le-am facut ( am peste 800 de specii pana acum ). Insa, in ciuda tuturor eforturilor, inca nu am intalnit Papucul doamnei. Anul trecut am rascolit toata Tampa in cautarea ei, dar in zadar. Am vazut postarile d-v cu aceasta bijuterie a naturii si indraznesc sa va rog, daca se poate, sa-mi spuneti unde o pot gasi si eu. Desigur, doar ca sa o privesc si sa fac cateva fotografii. Va promit ca nu voi face nimic altceva care ar pune in pericol aceasta specie protejata.
    Daca sunteti amabila, va rog sa-mi raspundeti pe adresa de e-mail: roxilori@yahoo.com
    In speranta unei vesti bune, va doresc numai drumetii cu zile senine.
    Cu stima,
    Lori Balogh

    RăspundețiȘtergere

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...