miercuri, 9 ianuarie 2013

Piatra Craiului I (Cabana Curmatura) , 26 iunie 2012.

 Am urcat de la Gura Raului-Fantana lui Botorog prin Poiana Zanoaga si de aici la cabana Curmatura.Era prima zi din cele patru ce aveau sa urmeze in Piatra Craiului...

 Cabana arata foarte bine a fost renovata ,n-o mai vazusem din 2000.




 Doi caini pe cat de masivi si fiorosi la prima vedere pe atat de blanzi si prietenosi .La venire ,apropiandu-ma de cabana mi-au iesit in intampinare ,fapt ce mi-a cam dat fiori ...
 
Dupa cazare , am urcat  in Saua Crapaturii ,un loc de vis ,unde am facut multe fotografii.

 Valea Crapaturii si inconfundabilul Ac.

 Piatra Mica.

 Poienita de sub Piatra Mica,plina de flori alpine cu minunatele deschideri inspre Valea Barsei, de o parte si spre Culoarul Rucar -Bran, pe alta parte.

 Vedere spre varful Turnu iar mai jos delicata garofita a Pietrei Craiului pe care doar aici in Saua Crapaturii am gasit-o ,nicaieri in toata Creasta Nordica n-am mai vazut-o zilele urmatoare...

 
,,Locomotiva'',stanca de deasupra cabanei.

 
Poienita din Saua Crapaturii de sub Piatra Mica am gasit-o plina de flori de toate culorile.
Cabana si ,,Locomotiva''

 Vedere spre traseul ce urca pe varful Turnu.
Pe partea stanga in urcare se afla traseul Carol Lehman ,care urca de la cabana in creasta in Saua Padinei Inchise si pe care aveam sa urc dupa o zi.


 
Barsa Fierului. 


 Garofita alba de stanca ,o floare cu un parfum ametitor.
 Nu cu mult timp in urma din peretele Pietrei Mici s-a desprins o stanca destul de mare care pana jos in sa,a maturat totul,a scos jepii din radacini ,a facut prapad,a distrus si poteca ce urca in varful Piatra Mica,din spusele cabanierului in momentul respectiv a surprins si accidentat un turist .


Pe terasa cabanei...

 In interiorul cabanei si privind peisajul prin fereastra.A doua zi pe la 8 dimineata am plecat spre creasta pe traseul Carol Lehman.

2 comentarii:

  1. Ce amintiri placute... Ce munte minunat... A fost intr-adevar splendid, de-aia iubim Craiul! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost fantastica ,,mica expeditie ''in Piatra Craiului.Mi-a intrat la suflet muntele asta !

    RăspundețiȘtergere