vineri, 13 octombrie 2023

ARAD-PAULIS,14.05.2023

 Ajunsi in ARAD am facut o scurta plimbare prin centrul orasului prin ploaie sub umbrela,apoi am plecat mai departe spre Soimus trecand prin Paulis unde ne-am oprit la Monumentul Eroilor.



Podul Traian 1910-1912
Muresul







Palatul Cenad 1894 in stanga si Primaria
Palatul Administratiei Financiare
Universitatea Aurel Vlaicu



Palatul Andrenyi
Primaria

Palatul Neumann

Palatul Comitatului




Biserica Catolica Sf.Anton de Padova
Teatru Clasic Ioan Slavici

Biserica Catolica Sf,Anton de Padova


Teatru Clasic Ioan Slavici
Palatul Nadasdy 1904



Piata Avram Iancu,Monumentul Eroilor.

Palatul Herman Gyula
Biserica Rosie(Luterana Evanghelica)1905-1906


Catedrala Sfanta Treime










Casa Jakabffy


Casa Jakabffy







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...