vineri, 2 iunie 2023

ORSOVA,10.05.2023

 Pe toata lungimea soselei pe directia Portile de Fier-Orsova,nu sunt parcari,nu ai cum sa te opresti sa admiri Dunarea.Singura e in Golful Vodita,care e si vizibila,marcata cu o cruce inalta,unde am oprit.Pe aici se ajunge la Manastirea Vodita,unde am fost data trecuta in 2020.

Am ajuns la Orsova,unde colegii mei au urcat la Manastirea Sfanta Ana,sus pe deal,eu am ramas sa ma plimb pe malul Dunarii.

Am traversat Parcul General Ion Dragalina,frumos amenajat dar fara flori in spatiile destinate lor,apoi am trecut podetul pe mica insula.Aici,locul e in paragina,murdarie,in contrast cu cealalta parte a parcului.Am facut cumparaturi din zona apoi am plecat mai departetrecand prin Eselnita,Mraconia.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...