joi, 30 iunie 2022

La Podu Olt dupa Laleaua Pestrita,13.04.2022

 La Podu Olt langa Brasov,stiam locul cu lalele pestrite de multi ani ,unde le-am gasit dupa niste vagi informatii pe net.De atunci nu am mai revenit aici,am umblat dupa lalele prin alte locuri.Am zis sa revin sa vad daca le mai gasesc.L-am luat pe Gica si la drum.Am luat autobuzul metropolitan din Triaj de langa biserica de mai jos.Am coborat la intrare in Podu Olt imediat dupa pod.Am trecut podul venind inapoi spre Brasov,adica spre Harman,apoi au luat-o pe lunca Oltului pe unde stiam eu locul.Nu am gasit fir de lalea.Deodata vad un grup de persoane in departare pe marginea padurii,indiciu pretios ca acolo erau lalele.Asa a si fost,aici am gasit lalele pestrite.Dupa,ne-am intors spre Podu Olt pe alt drum pe langa o padure plina de brebenei.Tot pozand brebenei am dat de niste galerii imense cu cinci guri de vizitare,pesemne aici traieste o familia de vulpi.Apoi am revenit in statie ,am luat autobuzul spre Brasov.Ce m-a impresionat  a fost descoperirea vizuinei de vulpi,mi-ar fi placut sa revin in momentul cand apareau puii de vulpe!













































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...