luni, 13 iulie 2020

Manastirea Arnota,26.06.2020

De la Manastirea Bistrita urcam pe un drum prafuit spre cariera din munte.Trecem pe langa banda ce transporta pietris din cariera,ajungem la cariera,trecem pe langa ea mai departe in serpentine si ne oprim la un loc de belvedere de unde se vede Manastirea Bistrita.Apoi mai urcam cateva serpentine pana ajungem la Manastirea Arnota.Din partea stanga a ei de pe un tapsan vedem cariera mai jos.Deja suntem sus pe muntele Buila Vanturarita.Manastirea Arnota este ctitoria lui Matei Basarab, domnitorul Tarii Romanesti (1634-1654).

 Manastirea Bistrita
 Cariera




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...