marți, 24 martie 2020

FLORA SPONTANA III (R-X)

Flora spontana cu speciile cuprinse intre literele R-X.


 Ranunculus repens
Ranunculus nemorosus






Adăugați o legendă
























Salvia pratensis
Salvia verticillata

















































Adăugați o legendă




































































Symphytum cordatum


















Adăugați o legendă


Thuja occidentalis








Adăugați o legendă





























































2 comentarii:

  1. Cred ca am vazut in cadrul aceleiasi fotografii viorele mov si viorele albe (scilla bifolia). Viorele albe nu am mai vazut vreodata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Varianta alba e rara,eu am gasit-o doar odata,aici,nici nu mai stiu locul unde am gasit-o!

      Ștergere

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...