vineri, 8 noiembrie 2019

Pe Zanoaga din Bucegi,27.10.2019

O frumoasa tura relaxanta intr-o splendida zi de toamna cu vechi prieteni dragi,cu unii dintre ei nu m-am mai intalnit de multi ani,asa ca am ales un traseu usor .De la cabana Bolboci ,unde am lasat masinile,am urcat la vechea cariera de pe muntele Zanoaga (Podu cu Florile),ne-am cocotat care pe unde a putut,dupa care am coborat la Bolboci ,ne-am urcat in masini si ne-am oprit la campingul Zanoaga de unde am facut o scurta plimbare in Cheile Zanoagei pana la prima punte.Echipa a fost formata din :Mugurel,Mioara,Luci,Tina,Gabi ,eu.O tura reusita, zic eu, cu o atmosfera placuta ca intre vechi prieteni!

 Lacul Bolboci

 Am ajuns la cariera.In dreapta stana si muntele Lucacila.
 Cu Gabi.Vroiam sa ne cocotam pe o stanca dar nu ne-a iesit!
 Lacul Bolboci
 Peisaj selenar in fosta cariera de pe varful muntelui Zanoaga.De fapt varful a fost carat pe marile santiere ale patriei,in vremea cand in tara noastra se construia in forta!
 Lacul Bolboci si platoul alpin al Bucegilor.
 Echipa vesela:Mugurel,Mioara,Luci,Gabi si Tina.
 Eu in actiune:)



 Odata cocotati trebuia sa mai si coboram ,dar nu pe unde am urcat ci tot inainte.Destul de dificila coborarea dar cu ajutorul (ghidajul expertului Mugurel ,au reusit si Luci si Tina).Ajunsi jos ,Luci si Mioara vor cobori in cariera iar noi vom continua catararea!Mai dificila a fost pentru Tina,nefiind familiarizata cu asa ceva dar ajutata de Mugurel ,a reusit!

 Interesanta forma stancii de sub piciorul meu ,are forma unui copil (cap de copil)pe al carui spate sta piciorul meu ! 


 Portiunea cea mai expusa de care trece si Tina cu ajutorul lui Mugurel!










 Se intregeste echipa ,dupa care o luam la vale la Bolboci.
 Cabana Podu cu Florile,proprietate Romsilva.
 La lacul Bolboci.
 Barajul de la Bolboci.
 La intrare in Cheile Zanoagei.




 Ma dau in spectacol un pic,asa pentru divertisment !Ce spectacol dadeam daca ma dezechilibram si faceam o baie ,la care nici nu vreau sa ma gandesc ,cum ar fi reactionat prietenii mei !:))))

 Apa nu era adanca,nu exista riscul inecului....:)))
 Pe podetul din Cheile Zanoagei.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...