marți, 30 ianuarie 2018

Sirnea-Curmatura Groapelor,28 ian.2018

Am plecat din Brasov pe o ceata de nu vedeam la cativa metri.Din Rasnov spre Bran ceata a disparut si vedeam muntii din jur in toata splendoarea lor.Ajunsi in Sirnea in centrul satului nu prea am gasit loc de parcare asa ca am urcat pe ingustul drum pe deal unde aici nici macar sa intorci masina nu prea era loc.Un localnic binevoitor ne-a primit masinile in curtea sa.Apoi in sir indian prin zapada am inceput sa urcam spre Curmatura Groapelor .Nu cunosteam traseul,norocul nostru a fost ca am gasit urmele a doua persoane ce trecusera inaintea noastra cu rachete de zapada ,poteca fiind deja trasata.Ziua se anunta superba,cerul albastru si soarele darnic ,asa ca ne dezbracam de geci si urcam spre curmatura.Ajunsi sus ,vantul rece ne face sa ne imbracam.Facem un mic popas in Curmatura Groapelor.De aici avem privelisti superbe in ambele parti ,spre satele Magura,Pestera,Sirnea iar in departare Postavaru,Piatra Mare,Bucegi si Leaota iar pe partea cealalta Creasta Sudica a Pietrei Craiului.De aici se desprind 3 trasee,BR spre Fundata,TR spre La Table si CA spre satul Ciocanu din jud.Arges.Spre La Table nu e neam de urma asa ca inaintam la stanga pe urmele deja facute pe care am urcat pe marcaj CA spre Ciocanu.Ajungem intr-o poienita unde gasim o cabanuta cocheta .De aici mai continuam trecand printre cativa copaci si o alta poiana lunga si ajungem intr-o alta poiana mai mare.Poteca coboara asa ca decidem sa ne intoarcem pe unde am venit.De langa cabanuta avem privelisti bune spre toata creasta sudica a Pietrei Craiului.Privind cu atentie vedem avalansele produse pe valcelele din stanga Grindului mai sus de refugiu.Apoi urcam din nou in Curmatura Groapelor si coboram in Sirnea la masini.La orele 14 ,30 deja plecam spre casa.














Am lasat masinile in curtea unui localnic si am plecat.
















































































































aici filmuletele.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

SOVATA (ghiocei-muntele de sare)-PRAID (Canionul de Sare)-MUNTE GORDON (Inima lui Isus),10.03.2024

 De cativa ani imi doresc sa ajung pe Platoul Vartoape in Hunedoara sa vad rezervatia de ghiocei bogati,dar fiind la distanta mare de Brasov...