marți, 28 noiembrie 2017

Pe Magurile Branului(vf.Galbinarea)prin ceata,19.11.2017.

O tura pe Magurile Branului prin ceata deasa de nu am vazut nimic in ziua aceea ,decat crucea de pe varful Galbinarea,drept dovada ca am ajuns acolo.Am lasat masinile la Fantana lui Botorog si am inceput urcarea pe drumul spre satul Magura,Dupa doua curbe am lasat drumul si am urmat traseul marcat cu BR prin padure iesind la lumina deasupra satului Magura.Aici am mai zarit cateva minute satul apoi a venit un val de neguri cu ninsoare peste noi ca nu am mai vazut nimic.Cunoscand configuratia terenului am urcat in muchia dealului si am reusit sa ajungem sub peretii vf.Galbinarea.Acum trebuia sa urcam la cruce dar nu vedeam nimic.Se auzeau in dreapta noastra niste caini latrand.La un moment dat am dat peste niste vaci ce pasteau pe varf si proprietarul lor foarte amabil ne-a condus la cruce.Apoi am coborat in satul Magura tot pe ceata ,de acolo pe drum pana la masini.A fost o tura care mi-a solicitat mult intuitia (niciunul nu mai urcasera pe aici) pe nemarcate,plus ca ceata mi-a ingreunat orientarea in teren.La un moment dat chiar nu mai credeam ca sunt pe drumul cel bun ,deci am avut momente de ezitare,dar pana la urma am reusit .Grupul nostru a fost format din:Ileana si Toni (Sfantu Gheorghe),Viorica , Marius,Gica  si subsemnata.









































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...