marți, 14 februarie 2017

Prin Magura Branului si Prapastiile Zarnestiului,5.feb.2017.

O duminica mai calduta dupa atata ger,ne-am zis sa urcam pe Magurile Branului din satul Magura.Ajunsi la Moieciu de Jos ,dupa ce am ratat intrarea din prima pe drumul de tara aproape invizibil din soseau asfaltata spre Magura,am inceput urcusul cu Dacia Logan ,cu mari emotii.Drumul plin de gheata ,santuri in zapada care se topea,a mai aparut si o masina in coborare de dupa curba,careia cu mare dificultate i-am facut loc de trecere (drumul fiind ingust ,cu nameti inalti pe margine).Mai sus in varful unei pante ,urcand in viteza ca altfel acolo ramaneam ,ne-a iesit in fata un card de oi ...off.Dupa aceste peripetii,am renuntat la a urca pe Maguri ,deoarece nu am gasit un loc de parcare de-a lungul drumului .Asa ca am trecut si de biserica ,si in final am gasit un drum mai larg unde am lasat masina si am urcat spre Maguri pana la o stanca.Batea vantul foarte tare,asa ca am coborat la masina si am parasit satul ,urmand drumul spre Zarnesti.Am lasat masina la Fantana lui Botorog si am facut o plimbare prin Prapastiile Zarnestiului pana la bifurcatia cu Cheile Pisicii.In Prapastii am gasit multe avalanse scurse de pe ambii versanti.La intoarcere ne-a prins ploaia ,asa ca sa avem de toate .Cam asta a fost plimbarea de azi.








































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...